QR kód alapú beléptetés

Professzionális QR kód alapú vendég nyilvántartás és beléptetés.

Mérettől független konferenciák, vállalti találkozók, kiállítások résztvevőinek regisztrálása, beléptetése, nyomon követése egyszerűen és megbízhatóan. Akár több ezer vendég regisztrálása minimális hostes létszám segítségével. A rendszer teljesen személyre szabható, online elérhető. Igényekhez igazított rendszer bérlési konstrukciók: önálló szoftver rendszer biztosításától a teljes szoftver-hardver (QR kód olvasók, laptopok, nyomtatók) biztosítása mellett is.

  

Tulajdonságok és funkciók

Személyre szabható felület
Felhasználói igényeknek megfelelően kialakítható online adminisztrációs felület a személyzet részére
Kompatibilitás
Maximális kompatibilitás a meglévő részvevő nyilvántartási módszerekkel (Online frissítési lehetőség, importálás más online és ofline rendszerekből, Excelből, stb.)
Multi pont struktúra
Több regisztrációs hely kialakításának lehetősége
Egyedi badge és jegy
Egyedi igényeknek megfelelő badge méret és tartalom (szöveg és kép). Személyre szolgáló jegy nyomtatás különféle szolgáltatások igénybevételéhez.
QR kód olvasók
Hardveres QR kód és mobil telefon alapú QR kód olvasás és nyomtatás
QR kód küldés
emailben küldhető QR kód, jegy készítés
Vendég tájékoztatás
Személyre szóló értesítések bejelentkezéskor (Kérhető, hogy fáradjon dia feltöltő állomáshoz, jelezhető, hogy még nem fizetett, stb.)
Monitorozás

Vendégek érkezésének, esemény belépésének valós idejű monitorozása

 Helyszíni nyomtatás

Bejelentkezéskor vagy korábban nyomtatható badge

VIP értesítő

VIP értesítő (Értesít ha egy VIP személy megérkezett)

Beléptetés

Esemény beléptetés jogosultság ellenőrzéssel (pl. ebéd, vacsora beléptetés regisztrálás, befizetés meglétének ellenőrzésével)

Mobil alkalmazás

Mobiltelefonról használható funkciók (beléptetés, nyomtatás, kiállítói adatgyűjtés)

Elektronikus névjegykártya

Kiállítói névjegykártya gyűjtő funkció mobil alkalmazással (A kiállítók mobiltelefonnal a badge QR kódját leolvasva elkérhetik a vendég elektronikus névjegykártyáját)

Felhasználási területek

Rendezvény előtt

Regisztráció kezelése

A regisztrált vendégek nyilvántartása

 Kapcsolattartás a vendéggel

személyre szóló QR kóddal ellátott badge (belépőjegy) elküldése emailben.

Rendezvény alatt

Helyszíni badge nyomtatás

egyéni igényeknek megfelelően kialakított badge vagy badge és jegy nyomtatása a vendég bejelentkezésekor (a vendég leolvastatja az általa kinyomtatott QR kódot, vagy közvetlen a mobil kijelzőjéről olvastatja le)

Helyszíni regisztráció

Előzetes regisztrációval nem rendelkező vendégek helyszínen történő regisztrálása a rendszerben

Beléptetés az eseményekre

A badge-en lévő QR kód leolvasásával igazolja a vendég, hogy az adott szolgáltatásra, ebédre, vacsorára jogosult

Részvétel igazolás

A vendégek az egyes eseményen való részvételét a QR kód leolvastatásával igazolja.

Elektronikus névjegykártya

Kiállítók a vendégek jóváhagyásával egy mobil applikáció segítségével leolvassák vendég QR kódját. Az így gyűjtött elektronikus névjegykártyákat a kiállítók maguknak lementhetik.

Rendezvény után

Statisztikák kezelése
A rendezvény alatt keletkezett adatokból statisztikák kérhetők le.